2008. október 13., hétfő

Forradalmi újdonság

Helló és üdvözöllek!Azt ígértem, hogy olyan forradalmi újdonságot fogok bemutatni neked,

amely meg fogja változtatni az életed! Igen, ez így van.

Én mindig is szerettem az új dolgokat, új kihívásokat,

de ugyanakkor szerettem - mint ahogy most is szeretem - ha az újdonságok nem csak izgalmasak,

de könnyebbé is teszik az életemet és a munkámat.


Én nagyon izgatott vagyok, úgyhogy vájunk bele!



Internet. Hányszor hallottad ezt a szót csak ezen a héten? Mi ez a nagy izgalom ezzel kapcsolatban? Valóságos lehetőség-e az Internet, vagy ez is a high-tech sírjába dől majd?

Az Internet valódi lehetőség, nem csupán egy hóbort. Ez a legnagyobb hatást kifejtő üzleti találmány a történelemben. Az Internet nem csupán egy az üzleti ciklus radarernyőjén felvillanó számos kis jel közül.



Az Internet - hullám. Meglovagolhatod ezt a hullámot a szerencséd érdekében!






Miért mondom el ezt?
Azért mert úgy éreztem kell, hogy valami köze legyen az Internetnek az MLM-hez, a Kapcsolati Marketinghez, a hálózati értékesítéshez, vagy nevezd ahogy akarod.Bárhogy is hívjuk, ez az üzlet kapcsolatteremtés és kommunikáció - és mit csinálsz az interneten? Kapcsolatot teremtesz - erre nagyon sok lehetőséget nyújt - és kommunikálsz. Hiszen most is itt vagyunk, az Interneten találkoztunk.

Arra jöttem rá, hogy ez a vállalkozási forma - a Kapcsolati Marketing, MLM - különösen jól ki tudja használni az Internet erősségeit.


“A Kapcsolati Marketing elérte a felnőtt kort.


Tagadhatatlan, hogy mára már az anyagi függetlenséget megalapozó, és a vállalkozói mentalitást kifejlesztő reális lehetőséggé vált az emberek milliói számára.”

- írja Stephen Covey, a “A kiemelkedően sikeres emberek hét szokása” című könyvében.



És valóban látható, hogy kialakult egy - a hagyományostól alapjaiban eltérő - új jövedelemtermelő, erőforrás megtöbbszöröző módszer, amely nem igényel komolyabb pénzbefektetést.


Ezzel a módszerrel Neked is lehetőséged nyílik arra, hogy erőforrásaid megsokszorozd a kapcsolataid kamatoztatása révén, a marketingnek egy olyan erőszakmentes,

ügyfélbarát, a leendő partnered előzetes hozzájárulását kikérő, intelligens tájékoztatáson alapuló formáját alkalmazva, amely kedvező feltételeket teremt számodra akkor is, ha nem vagy rámenős, erőszakos ügynöki stílusú.

Látod, akkor is van esélyed, ha az eladói tevékenység végzésére “rejtett gyártási hiba miatt”, tökéletesen alkalmatlan vagy.

Itt az ideje, hogy leálljunk barátaink zaklatásával,és elkezdünk olyan emberek után kutatni, akik valóban keresik az olyan fajta lehetőségeket, amelyeket mi kínálunk.

Mára már egyértelművé vált számomra,

hogy a hálózati értékesítés jövője itt, az Interneten van!

Hiszem, hogy azokkal, akik most velem tartanak,

és megtanulják a sikeres stratégiák kialakítását, az új technikák alkalmazását,

fényévnyi előnyre teszünk szert versenytársainkkal szemben.


Ebből a szempontból is nagyon fontos, hogy

az Internet egyenlő esélyt ad,

származásra, iskolai végzettségre, lakóhelyre, nemre, bőrszínre, vallásra való tekintet nélkül!

Ezt én nagyon izgalmas dolognak tartom!


Nincsenek megjegyzések: